Knižná recenzia: Tento muž

Autor: Jodi Ellen Malpas

• Rok vydania: 2024
  • Pôvodný názov: This Man
  • Počet strán: 472
  • ISBN: 9788055193007

Príbeh o nevysvetliteľnej a neutíchajúcej príťažlivosti, ktorá si však na oplátku žiada gigantickú dávku dôvery…

Nádherné telo, tučné bankové konto, majetky, ktoré sa na prstoch jednej ruky zrátať nedajú, a neuveriteľná, priam až magická príťažlivosť… Stretnúť práve tohto muža je snom mnohých žien a Ava O´Sheaová mala tú česť. Kto si však myslí, že ju už čaká len pokojný a bezstarostný život, ten sa teda pekelne mýli.

Ava O´Sheaová verzus Jesse Ward. Ona je plachá, úspešná a cieľavedomá žena, on sebavedomý, tak trochu namyslený a rozprávkovo bohatý muž. Stretnú sa v luxusnej rezidencii Zámok, kam Ava prichádza ako architektka, a Jesse je ten, kto má zaplatiť za jej kreativitu. Netrvá dlho a vzduchom len tak sršia iskry, ktoré namiesto toho, aby dopadli na zem a začali pomaly tlieť, naďalej ostávajú v ovzduší. Vzplanie túžba, vzplanú vášne a svoje telesné chúťky po krátkom čase premenia na skutky.

Čitateľky sa tak dozvedajú pikantné podrobnosti z ich spálne, no len sex samotný nie je zárukou perspektívneho vzťahu. Neuveriteľne božský Jesse je opradený toľkými tajostvami, až sa z toho Ave nejedenkrát zatočí hlava. Oplatí sa jej ostať pri jeho boku a riskovať tak veľké sklamanie?

„Pritlačil mi pery na ústa ešte silnejšie, ale jeho bozk som odmietla. Stále som si opakovala, že robím hlúposť. Vedela som, že ak ho prijmem, ublíži mi ešte viac. Chabo som sa pokúsila oslobodiť, no zavrčal a zovrel mi ruky. Nikam nepôjdem. Moje zúfalé pokusy zastaviť ho narážali na jeho rozhodnutie zlomiť môj odpor za každú cenu.“Jodi Ellen Malpas
...

O dejovej zápletke nemožno povedať, že by bola prešperkovaná. Práve naopak, ide o jednoduchý príbeh, ktorého podstatu tvoria bežné situácie, počas ktorých sa stupňuje chémia medzi hlavnými postavami. Autorka si viac ako na príbehu dáva záležať na štipľavých detailoch zo sexuálneho života svojich dvoch knižných hrdinov. Informácia, že väčšia tretina knihy je tvorená opismi sexuálnych scén, teda pre nikoho nebude prekvapením.

Ako to už v žánri erotickej literatúry býva, hlavní hrdinovia nepodnikajú práve premyslené a logické kroky. Konanie Avy teda môže trpezlivosť niektorých čitateľov poriadne preskúšať. Mnohokrát sa nespráva adekvátne k svojmu veku, čo však samotnému príbehu rozhodne neškodí. Práve Avino uvažovanie často vytvorí situáciu, na ktorú cieľová skupina knihy čaká.

Dalo by sa povedať, že Tento muž predstavuje pomerne jednoduchú knihu. Jednoduchú jazykom, príbehom, motívom aj zápletkou. Pútačom sú tu práve sexuálne scény, prípadne kontrast v charakteroch hlavných postáv – majetnícky a navonok vyspelý Jesse verzus miestami detinská Ava. Kniha síce spĺňa kritériá svojej cieľovej skupiny, no hranice tohto žánru nepresahuje v žiadnej rovine.

• pre milovníčky erotických románov
  • ak v knihách nehľadáte hlbšiu myšlienku a chcete vypnúť pri jednoduchom príbehu

• príbeh sa číta rýchlo a ľahko
  • úvod dokáže upútať

• konanie hlavnej hrdinky je miestami detinské
  • dejová zápletka je nesmierne jednoduchá a priamočiara

Tento muž je ďalším kúskom do zbierky dráždivej romantickej literatúry. Nevyniká príbehom, hlavnou myšlienkou či jedinečnosťou postáv, no čitateľkám, ktoré tento žáner obľubujú, to prekážať nebude. Nájdu tu totiž všetko, čo od knižky očakávajú – vzrušenie, tajomné čaro a nesmierne príťažlivú mužskú postavu, ktorej dokonalé telo nám autorka poriadne odhalila.

Odporúčané knihy od autora Jodi Ellen Malpas – séria Tento muž

Pod týmto mužom - Jodi Ellen Malpas - cena

Pod týmto mužom – 2. diel série

V hoteli s názvom Zámok sa mladá bytová architektka zoznámi s jeho nebezpečne príťažlivým majiteľom Jessem Wardom. Upúta ju, priam ohromí, svojou silou a oslepí vášňou, akú si ani nevedela predstaviť. Jesse však má zlomenú dušu a temné tajomstvá, ktoré pred ňou úzkostlivo skrýva. Ava tuší, že ak sa chce pred Jessem zachrániť, musí ho opustiť, a to hneď. Lenže niet úniku… Jesse sa vráti do jej…čítať viac

Priznanie tohto muža - Jodi Ellen Malpas - cena

Priznanie tohto muža – 3. diel série

Zámok, miesto, kde sa začala ich vášnivá ľúbostná aféra, zapĺňajú hostia v deň, ktorý by mal byť v Avinom a Jesseho živote najšťastnejším. Ava sa už zmierila s tým, že sa jej nikdy nepodarí divého Jesseho skrotiť – a ani po tom netúži. Ich láska je hlboká a ich spojenie čoraz silnejšie. No keď si Ava myslí, že konečne prenikla tomuto mužovi pod kožu, vynoria sa ďalšie otázky a tie ju privedú k presvedčeniu, že Jesse Ward…čítať viac

S týmto mužom - Jodi Ellen Malpas - cena

S týmto mužom – 4. diel série

Život Jessa Warda je dobrý. Vlastne dokonalý. Zachoval si čaro, stále je v skvelej forme a ešte dokáže v manželke Ave prebudiť túžbu jediným pohľadom. Má situáciu pod kontrolou, presne tak, ako sa mu to páči.
Ale Jessov dokonalý svet sa zrúti, keď Ava po strašnej nehode skončí v nemocnici so zranením hlavy, ktoré nemusí prežiť. Zničený a nahnevaný Jesse má pocit, že celý jeho život visí na vlásku. Bez lásky…čítať viac