Ako dopadlo testovanie Zero cestovín GymBeam

Tomáš Lukáč/14. mája 2023/Prieskumy trhu/5 min. čítania

Vyhodnotenie dotazníka k testovanému produktu

bezkalorické cestoviny plnohodnotnou alternatívou ku klasickým cestovinám, z ktorých sa navyše nepriberá? Alebo by sa zákazník mal zmieriť s tým, že ak v názve uvidí čarovné slovíčko Zero – bezkalorické, musí automaticky znížiť nároky na chuťové či iné vlastnosti? Až 91,5 % opýtaných nemalo predchádzajúci skúsenosť s testovaným produktom. Ako hodnotili naši testeri tento málo známy výrobok z konjakovej múky, sa dozviete v našom mini prieskume trhu, ktorý sme realizovali na 80 respondentoch. Tí reálne produkt vyskúšali a o svoje dojmy sa s nami podelili v dotazníku.

Testovali sme:

100 g konjakových cestovín obsahuje približne 7 kilokalórií a < 0,2 g  sacharidov, zatiaľ čo na 100 g klasických cestovín pripadne približne 130 kalórií a 25 g sacharidov.
Korela Cia Mia - prieskum trhu maskot

Ktoré vlastnosti sú rozhodujúce pri kúpe tohto výrobku?

  • Rýchla príprava
  • Minimum kalórií
  • Dobrá stráviteľnosť
  • Vôňa cestovín pred opláchnutím pripomínajúca rybacinu
  • Gumová konzistencia

Pozrime sa, čo hovoria čísla:

bezkalorické cestoviny prieskum trhu infografika

Záver

Z nášho prieskumu vyplynulo mnoho zaujímavých insightov, ktoré môže značka využiť pri ďalšom vývoji a propagácii produktu:

  • 4,26 % respondentov používa tento typ produktu, ale má skúsenosť s inou značkou, a 4,26 % už vyskúšalo bezkalorické cestoviny GymBeam pred testovaním. Ostatní respondenti, konkrétne 25,53 %, produkt poznali, ale ešte nevyskúšali. 65,96 % našich testerov tento výrobok vôbec nepoznalo. Z vyššie uvedených štatistík vyplýva, že bezkalorické cestoviny sú stále relatívne nový typ produktu na trhu, ktorý mnoho spotrebiteľov ešte nepozná.
  • Aj napriek negatívnym komentárom (hlavne pre vôňu pred opláchnutím cestovín a konzistenciu) by si cestoviny znova kúpilo 68,3 % opýtaných. Benefity produktu, ktoré zaujali našich testerov – rýchla príprava, nízky obsah kalórií, by prevážili pri rozhodovaní nad negatívami, na ktorých by mal výrobca aj napriek tomu zapracovať.

Máte ako firma záujem o podobný prieskum? Napíšte nám na: [email protected]

Chcete s nami testovať produkty? Prečítajte si, ako to u nás funguje.

Pridať komentár

Pre lepší online zážitok používame „cookies“. Vďaka nim presnejšie analyzujeme návštevnosť, upravujeme reklamu a užívateľské nastavenia. Súhlasíte so spracovaním súvisiacich osobných údajov?

Viac o cookies