Ako dopadlo testovanie Zero sirupov a omáčok GymBeam

Tomáš Lukáč/14. mája 2023/Prieskumy trhu/5 min. čítania

Vyhodnotenie dotazníka k testovanému produktu

Sú bezkalorické omáčky a sirupy plnohodnotnou alternatívou ku klasickým omáčkam, z ktorých sa navyše nepriberá? Alebo by sa zákazník mal zmieriť s tým, že ak v názve uvidí čarovné slovíčko Zero – bezkalorické, musí automaticky znížiť nároky na chuťové či iné vlastnosti? Až 92,7 % opýtaných nemalo predchádzajúci skúsenosť s testovaným produktom. Ako hodnotili naši testeri sladké aj slané Zero omáčky značky GymBeam, sa dozviete v našom mini prieskume trhu, ktorý sme realizovali na 120 respondentoch. Tí reálne produkt vyskúšali a o svoje dojmy sa s nami podelili v dotazníku.

Testovali sme:

100 ml zero omáčok a sirupov obsahuje v priemere 8 kilokalórií a 5,3 g  sacharidov, zatiaľ čo na 100 ml klasických omáčok pripadne približne 138 kalórií a 34 gramov sacharidov.
Korela Cia Mia - prieskum trhu maskot

Ktoré vlastnosti sú rozhodujúce pri kúpe tohto výrobku?

  • Diétny, minimum kalórií
  • Neobsahujú cukor
  • Príjemná chuť
  • Nedostupnosť v kamenných obchodoch
  • Umelá chuť
  • Riedka konzistencia

Pozrime sa, čo hovoria čísla:

prieskum trhu zero omáčky a sirupy

Záver

Z nášho prieskumu vyplynulo mnoho zaujímavých insightov, ktoré môže značka využiť pri ďalšom vývoji a propagácii produktu:

  • 2,41 % respondentov používa tento typ produktu, ale má skúsenosť s inou značkou a 4,82 % už vyskúšalo bezkalorické omáčky a sirupy GymBeam pred testovaním. Ostatní respondenti, konkrétne 30,12 %, produkt poznali, ale ešte nevyskúšali alebo vôbec nepoznali 62,65 %. Z vyššie uvedených štatistík vyplýva, že Zero omáčky a sirupy sú stále relatívne nový typ produktu na trhu, ktorý mnoho spotrebiteľov ešte nepozná.
  • Aj napriek negatívnym komentárom (hlavne pre ich umelú chuť a redšiu konzistenciu) by si omáčky a sirupy znova kúpilo 68,3 % opýtanych. Benefity produktu ktoré zaujali našich testerov nízky obsah cukru, minimum kalórií by prevážili pri rozhodovaní nad negatívami na ktorých by mal výrobca aj napriek tomu zapracovať.

Máte ako firma záujem o podobný prieskum? Napíšte nám na: [email protected]

Chcete s nami testovať produkty? Prečítajte si, ako to u nás funguje.

Pridať komentár

Pre lepší online zážitok používame „cookies“. Vďaka nim presnejšie analyzujeme návštevnosť, upravujeme reklamu a užívateľské nastavenia. Súhlasíte so spracovaním súvisiacich osobných údajov?

Viac o cookies