Pište jako copywriter

Jack Shakespearow/21. augusta 2021/Knižné recenzie/5 min. čítania
Pište jako copywriter recenzia

Recenzia na audioknihu - Pište jako copywriter, Otto Bohuš

Knižná recenzia: Pište jako copywriter

Autor: Otto Bohuš

Recenzent: Juraj Drevenka

Celkové hodnotenie:

Dodatočné informácie:

  • Vydavateľstvo: Progres Guru
  • Dĺžka audioknihy: 3hod 37min
  • Interpret: Gustav Bubník
  • Jazyk: český
  • Typ audioknihy: audiokniha kompletná
  • Kategória: osobný rozvoj

Dosť bolo školáckych chýb! Prichádza hovorené slovo o tom, ako správne písať!

Dobrý písomný prejav je aspekt, ktorý dokážete využiť v takmer každom zamestnaní či záľube. Na čo si dať najväčší pozor, čomu zväčša venujeme zbytočnú zvýšenú pozornosť? A ako písať tak, aby nás ľudia nielen radi čítali, ale aj siahali po našich službách či produktoch čo najčastejšie?

Pište jako copywriter je svižná, nenáročná, no informáciami nabitá audiopríručka, ktorú využije každý, kto sa nechal strhnúť zbesilými vlnami internetu alebo sa aspoň sčasti živí i písaným slovom. Či už máte vlastný blog, do rodinnej kasičky prispievate aj peniazmi zarobenými copywritingom, máte eshop alebo len prezentačnú stránku vašej firmy, tu dostanete nesmierne osožné informácie, ktoré vám pomôžu rásť, zvýšia počet návštev webstránky, zredukujú prípadné chyby a podporia vyššiu predajnosť.

36 kapitol a takmer desiatka bonusových prídavkov obsahujú rôznorodé informácie vhodné ako pre začiatočníkov, tak aj ľudí, ktorí už majú s písaním či správou webu niekoľkoročné skúsenosti. Ako by malo vyzerať menu na vašej stránke? Ako tvoriť titulky? Čo zo stránky odstrániť, aby sa uvoľnilo miesto pre dôležitejšie položky? A ako sformulovať text tak, aby dokázal osloviť masy, pripútal ich k stoličke a prinútil ich klikať, klikať a klikať na jednotlivé odkazy vašej stránky?

Intepret poslucháčov neuspí jednotvárnym a monotónnym rozprávaním, ktoré by ich prinavrátilo do fádnych prednáškových miestností vysokých škôl. Strieda rýchlosť reči, mení tón hlasu, kladie si otázky, na ktoré neskôr i odpovedá, mnohokrát aj za použitia príkladov. Často totiž autor spomenul konkrétnu webstránku či firmu, ktorá na svojej stránke urobila prešľap či výborný kúsok hodný uznania a inšpirácie. Hovorené slová tak nepôsobia ako vyrozprávaná príručka, ale skôr ako zaujímavý a pútavý monológ, ktorý je vhodný na viacero vypočutí, pretože nie všetky poznatky si poslucháči osvoja po prvýkrát.

Otto Bohuš autor

Otto Bohuš autor

I keď pred slovíčkom copywriter má drvivá väčšina spoločnosti rešpekt a nie celkom tuší, aký význam sa za ním skrýva, audioknihu by si mal vypočuť každý mladý človek. Pretože všetci chceme byť virtuálne ryby, byť stredobodom pozornosti a objektom rešpektu, záujmu a niektorí i závisti. Na to, aby ste siahli po tejto príručke, nemusíte vlastniť nadnárodnú firmu ani za pár drobných písať popisky k produktom na zľavových portáloch. Kto sa nezlepšuje, ten stagnuje a stagnácia je v dnešnej rýchlej dobe niečo, čo sa neodpúšťa!

Plusy a charakteristické črty

  • osožné informácie okamžite zapojiteľné do praxe
  • rozprávanie poslucháčov nevyčerpáva ani neuspáva
  • množstvo názorných príkladov
  • audiokniha dokáže upútať laikov aj profesionálov

Pre koho áno

  • pre všetkých, ktorí majú blog, webstránku alebo eshop, prípadne sa do podobnej aktivity plánujú pustiť
  • pre poslucháčov, ktorí sa chcú zlepšovať v písomnom prejave
  • pre začiatočníkov aj pre skúsených
  • pre tých, ktorí hľadajú inšpiráciu aj v oblasti online marketingu

Pre koho nie

  • pre poslucháčov, ktorí očakávajú, že im autor dá návod na to, ako písať rozsiahle písomné práce – informácie sa zväčša dotýkajú oblasti internetu a marketingu

Kde kúpite audioknihu Pište jako copywriter

bux logo

Pridať komentár