Apartmán v Paríži – Lucy Foleyová – recenzia
Apartmán v Paríži síce neponúka neustálu akciu, no zato predstavuje mozaiku psychologických profilov, ktorá...
Recenzia na audioknihu - Pište jako copywriter, Otto Bohuš
Knižná recenzia: Pište jako copywriter
Autor: Otto Bohuš
Recenzent: Juraj Drevenka
Celkové hodnotenie:
Dodatočné informácie:
Audioknihu nájdete v eshope:
Dobrý písomný prejav je aspekt, ktorý dokážete využiť v takmer každom zamestnaní či záľube. Na čo si dať najväčší pozor, čomu zväčša venujeme zbytočnú zvýšenú pozornosť? A ako písať tak, aby nás ľudia nielen radi čítali, ale aj siahali po našich službách či produktoch čo najčastejšie?
Pište jako copywriter je svižná, nenáročná, no informáciami nabitá audiopríručka, ktorú využije každý, kto sa nechal strhnúť zbesilými vlnami internetu alebo sa aspoň sčasti živí i písaným slovom. Či už máte vlastný blog, do rodinnej kasičky prispievate aj peniazmi zarobenými copywritingom, máte eshop alebo len prezentačnú stránku vašej firmy, tu dostanete nesmierne osožné informácie, ktoré vám pomôžu rásť, zvýšia počet návštev webstránky, zredukujú prípadné chyby a podporia vyššiu predajnosť.
36 kapitol a takmer desiatka bonusových prídavkov obsahujú rôznorodé informácie vhodné ako pre začiatočníkov, tak aj ľudí, ktorí už majú s písaním či správou webu niekoľkoročné skúsenosti. Ako by malo vyzerať menu na vašej stránke? Ako tvoriť titulky? Čo zo stránky odstrániť, aby sa uvoľnilo miesto pre dôležitejšie položky? A ako sformulovať text tak, aby dokázal osloviť masy, pripútal ich k stoličke a prinútil ich klikať, klikať a klikať na jednotlivé odkazy vašej stránky?
Intepret poslucháčov neuspí jednotvárnym a monotónnym rozprávaním, ktoré by ich prinavrátilo do fádnych prednáškových miestností vysokých škôl. Strieda rýchlosť reči, mení tón hlasu, kladie si otázky, na ktoré neskôr i odpovedá, mnohokrát aj za použitia príkladov. Často totiž autor spomenul konkrétnu webstránku či firmu, ktorá na svojej stránke urobila prešľap či výborný kúsok hodný uznania a inšpirácie. Hovorené slová tak nepôsobia ako vyrozprávaná príručka, ale skôr ako zaujímavý a pútavý monológ, ktorý je vhodný na viacero vypočutí, pretože nie všetky poznatky si poslucháči osvoja po prvýkrát.
Otto Bohuš autor
I keď pred slovíčkom copywriter má drvivá väčšina spoločnosti rešpekt a nie celkom tuší, aký význam sa za ním skrýva, audioknihu by si mal vypočuť každý mladý človek. Pretože všetci chceme byť virtuálne ryby, byť stredobodom pozornosti a objektom rešpektu, záujmu a niektorí i závisti. Na to, aby ste siahli po tejto príručke, nemusíte vlastniť nadnárodnú firmu ani za pár drobných písať popisky k produktom na zľavových portáloch. Kto sa nezlepšuje, ten stagnuje a stagnácia je v dnešnej rýchlej dobe niečo, čo sa neodpúšťa!
Apartmán v Paríži síce neponúka neustálu akciu, no zato predstavuje mozaiku psychologických profilov, ktorá...
Floriovci – Nekorunovaní králi Sicílie je vskutku zvláštna kniha. Napriek tomu, že nie každý...
Vtipný, no pritom v podstate vážny, hravý, a predsa reálny príbeh – aj tak...
Jednoznačne ide o výnimočnú knihu, ktorá má potenciál ohúriť nielen čitateľky, ale aj mužskú...
Pre lepší online zážitok používame „cookies“. Vďaka nim presnejšie analyzujeme návštevnosť, upravujeme reklamu a užívateľské nastavenia. Súhlasíte so spracovaním súvisiacich osobných údajov?
Viac o cookies